Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
2
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
3
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
4
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
5
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
6
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
7
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
8
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
9
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
10
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
11
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
12
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
13
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
14
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
15
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
16
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
17
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
18
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
19
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
20
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
21
Výzva od našich zdravotníků
Krizové opatření vlády k omezení pohybu od 1.3.2021 otázky a odpovědi
22
Výzva od našich zdravotníků
23
Výzva od našich zdravotníků
24
Výzva od našich zdravotníků
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
25
Výzva od našich zdravotníků
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
26
Výzva od našich zdravotníků
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
27
Výzva od našich zdravotníků
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
28
Výzva od našich zdravotníků
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
29
Výzva od našich zdravotníků
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
30
Výzva od našich zdravotníků
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
31
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
1
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
2
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
3
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
4
Policie ČR varuje před podvodníky v online prostředí
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Elektronická podatelna

Elektronická podatelna

Elektronické podání pošty je možné prostřednictvím níže uvedeného formuláře, e-mailové zprávy nebo na technickém nosiči dat (usb flash). Nosič můžete doručit do podatelny Obecního úřadu v úřední hodiny. Na jednom technickém nosiči dat smí být pouze jedno podání a jeho přílohy.

Poznámka: v případě elektronického podpisu nutno používat zaručené elektronické podpisy a kvalifikované certifikáty vydávané akreditovanými poskytovateli certifikačních služeb. Další informace o elektronickém podpisu najdete na www.ica.cz.

Adresa elektronické podatelny: obecdobrany@volny.cz

Požadavky na elektronická podání:
Pokud je přílohou soubor, obecní úřad akceptuje soubory ve formátech: *.HTML (hypertextový dokument), *.TXT (prostý text), *.RTF (dokument v textovém standardu RTF), *.PDF (dokument ve formátu Adobe Acrobat), *.DOC a DOCX (dokument MS Word), *.XLS a XLSX (dokument MS Excel). *.ODT nebo *.ODS (dokument Open Office), případně v běžném grafickém formatu nebo ve formátu *.ZIP a *.RAR.
Jednou zprávou (nebo na jednom technickém nosiči dat) zasílejte pouze jedno podání. Maximální velikost přílohy pro elektronické podání (mimo technický nosič) je 10 MB.

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů

Adresa pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Obec Dobřany
Dobřany 90
518 01 Dobruška

Úřední hodiny pro osobní podání a pro příjem podání na technických nosičích dat:

Pondělí      19:00 - 21:00 hodin

Příjem a zpracování elektronických podání:

Obdrží-li elektronická podatelna elektronické podání, vyrozumí o tom odesilatele e-mailovou zprávou, odeslanou na adresu uvedenou v podání. Obsah zprávy je dán výsledkem prvotních kontrol e-podání z hlediska čitelnosti, přítomnosti e-podpisu, přítomnosti viru atd. Neprojde-li e-podání některou kontrolou, není e-podatelnou přijato a ve zprávě je pak uveden konkrétní důvod. Vypsány jsou i identifikační údaje e-podání.

Pokud si odesilatel vymíní zaslání zprávy o přijetí podání v listinné podobě, elektronická podatelna mu zprávu v této podobě odešle.

Pokud si odesilatel vymíní, může být další komunikace s Obecním úřadem vedena výhradně v listinné podobě.

Po přijetí elektronického podání je elektronická písemnost podána do spisové služby úřadu. Dlaší postup je již stejný jako u běžného podání.

Zpracování elektronických podání se řídí příslušnými zákonnými normami a standardem ISVS pro provoz elektronických podatelen ve vztahu k používání zaručeného elektronického podpicu (vydal ÚVIS č.016/01.01)