Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
31 1 2 3 4 5
Tříkrálová sbírka 2019
6
7
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
8
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
9
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
10
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
11
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
12
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
13
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
14
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
15
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
16
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
17
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
18
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
19
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
20
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
21
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
22
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
23
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
24
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
25
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
26
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
27
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
28
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
29
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
30
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
31
Výtěžek Tříkrálové sbírky 2019
1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí        19:00 - 21:00 hodin

  2. Telefonické podání: pevná linka - +420 494 665 523
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obecdobrany@volny.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad Dobřany, Dobřany 90, 518 01 Dobruška

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

Pondělí        19:00 - 21:00 hodin

Telefonické podání: pevná linka - +420 494 665 523
Poštou na adresu Obecní úřad Dobřany, Dobřany 90, 518 01 Dobruška
Elektronicky na e-mail: obecdobrany@volny.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: bg8as6n
Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě
  • Poštou na adresu Obecní úřad Dobřany, Dobřany 90, 518 01 Dobruška
  • Formulář pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)

bez poplatku

fotokopie nebo výtisk z tiskárny (formát A4)

bez poplatku

ostatní náklady

dle skutečně vynaložených nákladů

Formuláře